miercuri, 20 iulie 2011

Fetele mele

M'am uitat aseară la No strings attached. Și am râs bine. Și mă gândeam ce grozav ar fi fost să îl vedem împreună. La fel de grozav ca a merge la înghețată pe o terasă. Tot împreună. Nu de dragul filmului, nici măcar de dragul bunocului de Ashton, ci de dragul de a fi împreună. Vă scriu ca să vă spun că îmi e dor de voi. De numa! Îmi lipsiți mult, toate! Deodată și pe rând. Nicăieri în lume nu mai sunt prietene ca voi. Și așa răspândite cum îmi sunteți, pe atâtea plaiuri, mi-aș putea petrece vreo câteva săptămâni bune din an călătorind să vă văd pe toate. Poate câștig la loterie și reușesc performața de a face pelerinajul prieteniei în fiecare an. Numai să pun bilet. :)) Și ca să nu uit să pun bilet am să merg la farmacie să îmi cumpăr ceai pentru memorie. Cum se numea... ? Am uitat! :)) E musai să iau două cutii. :)) O zi/seară splendidă dragele mele prietene. Nu vă numesc pe rând, că sunteți toate la fel de dragi și importante, nu vreau să vă pun în ordine alfabetică sau numerică sau de niciun fel. 
Vă pup

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu